Monday, November 29, 2010

bertukar wajah (!)

assalamualaikum semue :)
setelah lame belog nie menyendiri , make pade hari ni aku akan aktifkan baleq belog nie . bukan permintaan diorang tapy permintaan diri ak sendiry . eh , betul ape ? oke . belog nie da bertukar wajah . dary kusut masai ke nice and simple*bagy aku . HEM , ape pendapat korang tentang belog nie sekarang ? penad taw aku decorate , demi kauorang semue . HAHA . oke , sekarang belog nie da tukar link , name and semue lah . ak tukarkan daripada 1 RANCANGAN KHAS 2 kepade 2 RANCANGAN KHAS 2 . gambar header still gambar time form 1 . nanty ak tukar ea ? mulai hari ini , saye anaz A.K.A momot , nak mengaktifkan belog ini . yeah ! tepuk la tangan kaw cket (!) ape daa . tak bangge ke ngan aku ? HAHA . tahun depan aku aka jarang hapdet belog nie atas alasan tertentu . oke ? bagy sesape yg nak hapdet . sila mintak email n pass dary aku oke ? and kalaw kauorang hapdet belog , tolong tulis dengan kemas dan teratur . *sila takod . aku tak nak mcm dulu agy , tak canteq and tak selesa bile bace . oke ?

salam sayang dary ,
anaz1RK2 .

p/s : sayang kauorang semue ketat - ketat . oke ?

No comments:

Post a Comment