Tuesday, November 30, 2010

perpisahan

assalamualaikum semue :)
agak - agak korang terharu tak bile denga lagu sahabad ? aku tujukan lagu nie khas untuk kauorang semue :) sayang kauorang ketatketat . hehe .

oke , actually aku nak cerite psl perpisahan . almaklumlah , tahun depan daniel dah tadek and maybe ramai yang akan keluar asrama . ak bagy pihak kelas , ingin meminta maaf kalaukalau kiteorang ade buad kauorang semue saked haty ke , terkilan ke . kira kosong kosong baleq la ea ? hehe :) eceehh . ayat aku , memang tak bole la . skema punye ayat . HAHA .

tahun depan daniel na pinda at tampin , ntah ape mimpi parents die smpay nak pinda jauh . ta cukup jauh ke pantay tue ? polik2 . hehe , tetibe jekk aku . oke , daniel nie bole dikatakan blur , semesty nye pendek . HAHA . hensem ? bole la . budak nie ken selalu ejek nme ayah orang . termasuk lah aku . haish (!) saba jekk aku ngan kaw . pape pon , ak harap kau tak akan lupe membe2 1RK2  oke ? expecially geng-geng kau tue . ape eks nme die ? nexus ke hape . ingat tue , anyway ak wish kan kau good luck at sekola baru n ak harap kau makin tinggi oke . kuikui . hehe :) assalamualaikum <3

salam sayang dary ,
anazFIEYA <3 

No comments:

Post a Comment